Besplatna dostava
Za narudžbe iznad 200 €
Puni naziv obrta: TERMO HLAD, OBRT ZA TRGOVINU I UVOĐENJE GRIJANJA, HLAĐENJA I KLIMATIZACIJE ZRAKA VL. MARIO HLAD, JAKOVLJE, JAKOVLJANSKA 1
Skraćeni naziv obrta: OBRT TERMO HLAD
Ime i prezime obrtnika: HLAD MARIO
OIB: 86043846107
Sjedište obrta: JAKOVLJANSKA 1, JAKOVLJE
Tijelo kod kojega je tvrtka upisana u Obrtni registar: UPRAVNI ODJEL ZA GOSPODARSTVO I FONDOVE EUROPSKE UNIJE, ISPOSTAVA ZAPREŠIĆ
Broj pod kojim je tvrtka upisana u Obrtni registar: 01010800198
Tvrtka i sjedište institucije kod koje se drži račun: Raiffeisenbank Austria d.d., Zagreb, Magazinska cesta 69
Broj računa: HR0824840081103203418
Prodavatelj je TERMO-HLAD, a kupac je posjetitelj ovih stranica koji popuni elektronsku narudžbu, pošalje je prodavatelju te izvrši plaćanje putem kreditnih kartica, općom uplatnicom, virmanom ili pouzećem.
Prema Zakonu o zaštiti potrošača maloljetne osobe ili potpuno poslovno nesposobne osobe ne mogu obavljati kupnju na daljinu, to mogu učiniti samo njihovi roditelji, staratelji ili zakonski zastupnici.
Djelomično poslovno sposobne osobe ugovor na daljinu mogu sklopiti samo uz suglasnost njihova zakonskog predstavnika. Ugovor sklopljen na daljinu može se raskinuti ukoliko zadovoljava uvjete Zakona o zaštiti potrošača (članak 3. i glava 7.).
Na ovom linku možete preuzeti obrazac za jednostrani raskid
Kupac naručuje proizvod i usluge putem elektronskog obrasca narudžbe.
Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod/uslugu,popuni tražene podatke i pošalje narudžbu.
Sve cijene izražene su u Hrvatskoj valuti Euri (eur), s PDV-om.
Roba se naručuje elektronskim oblikom, pritiskom na određeni proizvod te spremanjem istog u košaricu.
Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac odabere proizvod ili uslugu, potvrdi ili izvrši način plaćanja te upiše adresu dostave ukoliko je ona različita u odnosu na adresu kupca.
Ukoliko prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti sve naručene proizvode, isporučiti će one koje može.
S isporukom dobavljivih proizvoda prodavatelj će poslati Kupcu e-mail u predviđenom roku za isporuku preostalih neisporučenih proizvoda, kupac može u roku od 3 dana otkazati isporuku preostalih neisporučenih proizvoda .
Naručeni proizvodi ili usluge plaćaju se gotovinom/pouzećem,općom uplatnicom,virmanom,ONLINE jednom od kreditnih ili debitnih kartica: MasterCard®, Maestro®, Diners ili Visa.
Sva prava nakladnika i nositelja programa na snimljenom i tiskanom djelu su pridržana.
Izdavač i nakladnik je tvrtka TERMO-HLAD.
Kupac se obvezuje da neće neovlašteno umnožavati, izvoditi, koristi za radio difuziju te prodavati proizvode prodavatelja niti bilo koji dio tih proizvod
TERMO-HLAD zadržava pravo na izmjenu ovih uvjeta i pravila.
Sve promjene primijenit će se na korištenje www.klima-uredaji.com.hr stranica.
Kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom kupnje.
Usluge koje Vam pruža tvrtka TERMO-HLAD, Internet trgovina TERMO-HLAD ne uključuje troškove koje snosite koristeći računalnu opremu i usluge za pristup našim stranicama.
TERMO-HLAD nije odgovoran za troškove telefona, Internet prometa ili bilo koje druge troškove do kojih može doći.
Iako Vam tvrtka TERMO-HLAD nastoji dati najbolju moguću ponudu proizvoda i usluga, TERMO-HLAD ne može garantirati da će proizvodi i usluge klima centar Internet trgovine odgovarati Vašim potrebama.
TERMO-HLAD također ne može garantirati da će usluga biti bez pogrešaka. Ukoliko dođe do pogreške, molimo Vas da je prijavite našem kontakt centru + 385 3351 999 ili na e-mail info@klima-uredaji.com.hr kako bismo je otklonili na najbrži mogući način.
Cijenjeni kupci,
Reklamaciju možete prijaviti telefonski od ponedjeljka do petka od 8 do 16 sati na broj: 01-3351-999ili putem maila: info@klima-uredaji.com.hr
Obavezno nam navedite vaše osobne podatke, broj narudžbe i kontakt broj. Pošaljite nam i fotografije oštećenja jer ćemo jednostavnije zaključiti koji je dio došao oštećen, a ubrzati će se i proces narudžbe dijelova od dobavljača ukoliko je to potrebno.
Bitno je naglasiti da svi klima uređaji imaju tvorničku garanciju 2 ili 3 godine. Unutar tog perioda sve kvarove i nedostatke pokriva prodavač i proizvođač klima uređaja pod uvjetom da klima uređaj ugradi tvrtka ili obrt ovlašten za montažu klima uređaja.
Ako je montažu klima uređaja izvršio ovlašteni montažer kojega je odabrao sam Kupac, u slučaju kvara Prodavatelj nije odgovoran za radove koje je potrebno napraviti za popravak ili zamjenu uređaja već sve radove treba izvesti i troškove tih radova snositi montažer koji je uređaj montirao a Prodavatelj Termo-Hlad će po potrebi pružiti tehničku podršku i osigurati rezervne dijelove prema reklamacijskom listu montažera/servisera koji montažer ili Kupac treba dostaviti na mail:info@klima-uredaji.com.hr.
U ovakvim slučajevima, Prodavatelj nije obvezan osigurati servis na lokaciji niti snositi troškove demontaže i ponovne montaže uređaja, već je njegova obveza ograničena na opskrbu rezervnim dijelovima i tehničku podršku.
Ukoliko montažu klima uređaja nije izvršila tvrtka ili obrt registriran za montažu klima uređaja, iste kvarove i nedostatke neće snositi niti prodavač niti proizvođač, već isključivo osoba koja je montirala dotični klima uređaj. U tom slučaju prestaje odgovornost prodavača.
Naša preporuka je da prilikom montaže klima uređaja koristite usluge naših ovlaštenih montažera/servisera ili druge tvrtke ili obrta koji ima ovlaštenje od Ministarstva zaštite okoliša i koji je upisan u registar ovlaštenih montažera kako bi dobili kompletnu uslugu, te osigurali garanciju na uređaj i na uslugu montaže.
Jamstvo ne pokriva kvarove nastale uslijed nestručnog rukovanja, mehaničkog oštećenja, više sile (udar groma, poplave, požara i slično)
Dokumentacija koju nam trebate poslati u slučaju kvara klima uređaja u jamstvenom roku:
1. Račun za klima uređaj i montažu uređaja
2. Jamstveni list ovjeren od strane ovlaštene tvrtke ili obrta koji je klima uređaj montirao.
3. Ispunjen i ovjeren reklamacijski zapisnik gdje su navedeni svi podaci o uređaju i opis kvara kojeg je ustanovio instalater (izdaje instalater)
4. Ovjeren Jamstveni list (zadnja strana) kao potvrdu da su napravljeni redoviti godišnji servisi ukoliko se radi o klima uređaju koji je stariji od jedne godine i ako je to navedeno na jamstvenom listu kao uvjet za ostvarivanja jamstvenog prava.
5. Kratki opis kvara/neispravnosti.
Ostali uvjeti za ostvarenje Jamstva su navedeni u Jamstvenom listu.
Molimo da navedenu dokumentaciju dostavite isključivo na mail: info@klima-uredaji.com.hr
Bilo kakva prijava kvara bez dostavljene dokumentacije i na bilo koji drugi način osim navedenog neće biti priznata niti biti stavljena u proceduru rješavanja.
Ukoliko je klima uređaj montirao Termo-Hlad ili naš ugovorni partner s vašeg područja mi ćemo nakon vaše prijave kvara poslati servisera na objekt da napravi dijagnostički pregled i utvrdi kvar nakon čega ćemo Vas o tome obavijestiti i predložiti daljnje korake za popravak.
Termo-Hlad ne odgovara za krivo naručene proizvode. Proizvod koji se vraća mora biti u originalnoj i neoštećenoj ambalaži, sa potpunom dokumentacijom i svom pripadajućom opremom. Odnosno u onakvom stanju kako je i isporučen. U suprotnom povrat neće biti odobren. Troškove transporta snosi kupac.
Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 09.01.2016 godine, u pogon je stavljena Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS). Elektronska poveznica (link) na Platformu za ORS. Ovaj link potrošači mogu koristiti za prekogranične potrošačke sporove.
Za potrošačke sporove u odnosu na trgovce iz Republike Hrvatske ta mogućnost ne postoji dok procedura ne bude podržana potrebnom zakonskom regulativom od strane ovlaštenih tijela RH.
Sukladno čl. 10. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“, br. 41/14) obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu podnijeti na:
ADRESA:
Termo-Hlad, obrt vl. Mario Hlad
Jakovljanska 1
10297 Jakovlje
EMAIL ADRESA:
email adresa: info@klima-uredaji.com.hr
Odgovor na pisani prigovor potrošača dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora, pa stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu odgovora.
Potrošač može, ne navodeći razlog, jednostrano raskinuti ovaj ugovor, u roku od 14 dana od dana sklapanja ugovora ili po njegovom primitku.
Pravo na jednostrani raskid ugovora počinje teći od datuma isporuke tj. od datuma za osobno preuzimanje pošiljke.
Da bi ostvario pravo na jednostrani raskid, potrošač mora trgovcu pisano dostaviti obavijest u kojoj navodi da raskida ugovor. Obavijest mora biti napisana na trajnom mediju i sadržavati podatke koji su niže naznačeni, a može biti dostavljena kao pismo poslano poštom ili elektroničkom poštom.
Ukoliko potrošač koristi svoje pravo na jednostrani raskid, neće snositi s tim u vezi nastale troškove osim izravne troškove povrata robe. Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad.
Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora možete elektronički ispuniti i poslati. Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.
Obavijest o jednostranom raskidu ugovora
Za Termo-Hlad, Jakovljanska 1, 10297 Jakovlje, info@klima-uredaji.com.hr
Ja, _________________________________________________ (ime i prezime potrošača)
iz ___________________________________________________ (adresa potrošača: mjesto, ulica, broj)
ovime izjavljujem da jednostrano raskidam Ugovor o kupnji sljedeće robe/usluge: ____________________________________________________________ (upišite naziv artikla)
prema broju računa ili broju narudžbe ____________________ (upišite broj dokumenta)
primljene dana _____________________ (upišite datum).
U _____________________ (grad/mjesto), dana _____________________ (datum).
__________________________
Potpis potrošača
(samo ako se ovaj obrazac ispunjava na papiru)
Jamstvo na klima uređaje vrijedi pod uvjetom:
1. da je ugradnju klima uređaja izvršila tvrtka ili obrt i/ili da je puštanje klima uređaja u rad obavljeno od strane tvrtke ili obrta koji su upisani u registar Ministarstva zaštite okoliša i energetike i imaju pravovaljano rješenje Ministarstva zaštite okoliša i energetike za obavljanje djelatnosti prikupljanja, provjere propuštanja, ugradnje i održavanja ili servisiranja rashladnih i klimatizacijskih uređaja i opreme koji sadrže kontrolirane tvari ili fluorirane stakleničke plinove ili o njima ovise, a koji to svojim potpisom i/ili pečatom ovjeravaju na predviđenom mjestu na jamstvenom listu.
2. da je svake godine obavljen godišnji servis koji serviser potvrđuje potpisom na predviđeno mjesto na jamstvenom listu. Preporuka je da godišnje servise obavi tvrtka koja je klima uređaj ugradila jer se na taj način izbjegava prebacivanje odgovornosti u slučaju kvara. Godišnji servis se obavlja na zahtjev kupca i naplaćuje po cjeniku servisera.
Ukoliko je klima uređaj ugrađen/isprobavan suprotno ovim uvjetima korištenja/prodaje i jamstvenim uvjetima kupac nema pravo na povrat klima uređaja.
Termo-Hlad preuzima obvezu da popravi sve kvarove i nedostatke u jamstvenom roku osim na klima uređajima koje je ugradio ovlašteni montažer kojeg je angažirao kupac. U takvom slučaju montažer koji je klima uređaj ugradio mora preuzeti odgovornost a Termo-Hlad će pružiti tehničku podršku i po reklamacijskom zapisniku ovlaštenog servisera osigurati rezervne dijelove.
Ako u primjerenom roku nije moguće otkloniti kvar, neispravan proizvod zamijenit ćemo novim proizvodom i samo u slučaju kada je klima uređaj ugradio Termo-Hlad ili ovlašteni montažer, ugovorni partner Termo-Hlada.
Kvarovi nastali nepravilnom uporabom, nemarnim odnosom, mehaničkim oštećenjem, strujnim udarom, udarom groma, požarom i slično, izuzeti su od jamstva.
Jamstvo prestaje važiti ukoliko se ustanovi da je proizvod ugrađivala/popravljala neovlaštena osoba/tvrtka.
Prijava kvara s potrebnom dokumentacijom se šalje na mail: info@klima-uredaji.com.hr a prema slijedećim uputama o postupanju u slučaju reklamacije.
Popravak se obvezujemo izvršiti u primjerenom roku a ako proizvod ne popravimo u primjerenom roku, obvezujemo se zamijeniti ga novim proizvodom istih ili sličnih karakteristika i mogućnosti uz suglasnost kupca.
Ako popravak traje duže od 10 dana, jamstveni rok se produžuje za vrijeme koliko je trajao popravak.
Jamstveni list, račun i upute za uporabu na hrvatskom jeziku su sastavni dio isporuke uz naručeni proizvod.
Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun za cijelo vrijeme jamstvenog perioda, jer putem tih dokumenata može ostvariti svoja prava.
Prvi servis potrebno je obaviti 12 mjeseci nakon montaže.